Baymak Hidrofor Garanti Şartları

ÖNEMLİ UYARILAR

Hidrofor Garanti Şartları ile ilgili Tüketicinin Dikkat Etmesi Gereken Hususlar:

Baymak A.Ş. tarafından verilen Hidrofor garantisi, cihazın normal kullanım şartlarında kullanılmamasından
doğacak arıza ve hasarları kapsamaz.
Buna bağlı olarak aşağıdaki uyarılar dikkatinize sunulmuştur:
1. Hidrofor Ürününüzü aldığınızda ürününüze ait garanti belgesini yetkili satıcınıza onaylattırınız. Hidrofor ilk
çalıştırılmasını mutlaka yetkili servise yaptırınız ve garanti belgesini servis personeline onaylattırınız.
2. Garanti belgesi üzerinde bulunması gereken satıcı ve yetkili servis onaylarının bulunmaması halinde,
garanti belgesi üzerinde silinti, kazıntı yapılarak tahribat, ürün üzerindeki orjinal seri numarasının
silinmesi-tahrip edilmesi halinde garanti kapsamı dışında işlem yapılacaktır.
3. Cihazınızın montaj ve kullanma kılavuzunda tarif edildiği şekli ile kullanınız.
Kullanım hatalarından meydana gelebilecek arıza ve hasarlar garanti kapsamı
dışında kalacaktır.
4. Ürünün müşteriye teslim tarihinden sonra nakliye sırasında oluşabilecek hasarlar garanti kapsamı
dışındadır.
5. Uygun koruma (elektrik) panosunun takılmaması ve elektrik tesisatındaki eksikliklerden kaynaklanan
problem oluşması durumunda elektrik motorunun yanması garanti kapsamı dışındadır.
6. Kış sezonunda dondan dolayı pompa gövdesinin, pervanenin, mekanik keçenin vb. parçaların zarar
görmesi garanti kapsamı dışındadır.
7. Ürünün susuz çalıştırılmasından doğacak arızalar garanti kapsamı dışındadır.
8. Yetkili servis elemanları dışındaki şahıslar tarafından bakım, onarım, tamirat,
değişiklik veya başka bir nedenle ürüne müdahale edilmesi cihazı garanti kapsamı dışında bırakacaktır.
9. Kullanıcının periyodik olarak yapması ve yaptırması gerekli olan bakım ve kontrolleri yapmamasından
doğacak hatalar ve arızalar garanti kapsamı dışındadır.
10. Hatalı yerleştirme, hatalı boru bağlantıları, hatalı kapasite seçimi, düşük, yüksek veya sabit olmayan
voltaj, hatalı elektrik tesisatı, ürüne uygun olmayan voltaj değeri, cihaz üzerinden arı akım geçmesi,
nötr veya toprak hattına faz gelmesi (faz çakışması), harici-fiziki-kimyevi etkenler, nakliye ve depolama
şartlarından doğacak hasar ve arızalar garanti kapsamı dışındadır.
11. Doğal afetler üründen kaynaklanmayan yangın, su basması, yüksek basınç, hava şartları,
cihazın dona maruz kalmasından dolayı tesisatın veya cihazın zarar görmesi vb. dışı etkenler sebebi
ile oluşabilecek hasar ve arızalar garanti kapsamı dışındadır.
12. Tesisat ve tesisat ekipmanları nedeniyle cihazda meydana gelecek arıza ve problemler garanti
kapsamı dışındadır.
13. Hidroforun kollektör grubunun bakım veya tamir için sökülmesinin ardından, tekrar monte edilirken;
sökülemeyen sızdırmazlık elemanı kullanılması veya sızdırmazlık elemanı olarak teflon ve keten
kullanılmasından kaynaklanacak arızalarda garanti kapsamı dışında işlem yapılacaktır.
14. Garanti belgesinin tüketiciye tesliminden, malı  satın aldığınız satıcı, bayi, acenta ya da temsilcilik
sorumludur.
UYARI!
Hidroforunuzun ilk çalıştırmasını BAYMAK A.Ş. Koruma (Elektrik)
panosu olmadan yaptırırsanız, elektrik tesisatından kaynaklanan
arızalarda yedek parça değişimi, motor sarımı ve işçilikler garanti
kapsamına girmez.

 

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.